شما می توانید کلیه پلی کیستیک درمان بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید کلیه پلی کیستیک درمان بیماری

می توان درمان بیماری کلیه PoliquísticaDe واقع، بیماری های کلیوی است PKD می توانید کاملا نمی توان درمان اما می تواند کنترل شود یا با درمان مناسب است.

چرا بیماری کلیوی می تواند به طور کامل نمی توان درمان؟

PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، شما می دانید که هیچ کس نمی تواند ژن های تغییر دهید، پس از آن هیچ درمان این بیماری به طور کامل می توانید درمان وجود دارد.

چه درمانی برای کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

اگرچه ما می توانیم این بیماری را درمان نیست، اما ما می توانیم این بیماری را کنترل و مهار و کاهش رشد کیست در آن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار درمانی است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب سنتی چینی است که در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به استفاده به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست و کیست را کوچک و کاهش می دهد. خواهد تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری از، به عنوان ترشح مایعات کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی کاهش می یابد کیست، اندازه کیست تبدیل خواهد شد به تدریج بیشتر کوچک، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند PKD کنترل، شما می توانید از رشد کیست را کاهش دهد. اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان خوبی PKD، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 به طور مستقیم، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: